Mistrzowie montażu

Znajdź montażystę
Strona główna » Aktualności » Sprzedawca Roku 2011/2012

Sprzedawca Roku 2011/2012(15/09/2012)

Tomasz Pyka z firmy Halupczok, Roman Jankowski – właściciel firmy Okno-Drew spod Olsztyna oraz Leszek Grygier – właściciel firmy STOLPOZ z Poznania wygrali w ogólnopolskim konkursie na Sprzedawcę Roku, rozstrzygniętym właśnie przez firmę Roto – Partnera naszego Zrzeszenia.

Wszyscy oni wraz z setką innych sprzedawców stolarki brali udział w programie Rotomania, premiującym sprzedawców, którzy potrafią sprzedać okna i drzwi o ponadstandardowym wyposażeniu. Każdy ze sprzedawców otrzymywał punkty za zrealizowane zamówienia, a punkty zamienione zostały na pieniądze na specjalnej karcie przedpłacanej przez firme Roto. Pieniądze na karcie są oczywiście do ich dyspozycji na dowolne wydatki. Poza tym najlepsi sprzedawcy nagrodzeni zostali przez Roto możliwością skoku ze spadochronem lub lekcją samochodowego dryftingu.

W programie Rotomania może wziąć udział każdy sprzedawca okien i drzwi, w których wykorzystane zostały okucia marki ROTO. Przechodzą oni specjalne przeszkolenie sprzedażowe, a ich punkty sprzedaży wyposażone zostają w wystawkę z wyrobami, które realuzją specjalne funkcje okien czy drzwi. Chodzi o to, żeby sprzedawcy mogli na ich przykładzie rozmawiać z klientami nie tylko o cenie, ale też o funkcjonalności tych wyrobów. Inne okno zaproponują do pokoju dziecięcego, inne do sypialni, a inne do kuchni. System przesuwny lub harmonijkowy zarekomendują od salonu z wyjściem na taras, a rygle hakowe polecą do drzwi wejściowych. Każde takie ich polecenie jest premiowane, a w konsekwencji przekłada się to dla nich na konkretną, odłożoną na karcie kasę. Z tych dodatkowych wpływów na pewno da się sfinansować choćby wczasy dla całej rodziny. A przecież wszystko to odbywa się w ramach normalnej, codziennej ich pracy.

Dzięki zmianie ekspozycji mamy większe możliwości zaprezentowania rozwiązań z naszej oferty. Klientom i nam ta zmiana wyszła na dobre. Branżę stolarki czekają duże zmiany. Na rynku zostaną firmy o uznanej marce i ich wyspecjalizowane salony sprzedaży, oferujące nie tylko ceny, ale przede wszystkim produkty szyte na miarę konkretnego klienta”, stwierdził jeden z laureatów – Leszek Grygier. Analizy sprzedaży pokazują, że w pierwszym półroczu tego roku dużą popularnością cieszyły się rozwiązania energooszczędne, w których firma dostrzega dalsze możliwości rozwoju, okna z ukrytymi zawiasami oraz klamka RotoSwing, o niespotykanym designie. Ogromną wagę firma Okpoz przykłada też do montażu. „Sprzedajemy bardzo dobre produkty i ich montaż powierzamy tylko najlepszym, fachowym ekipom z dużą praktyką. Tym bardziej, że coraz powszechniejsze stają się tzw. ciepłe montaże i montaże w warstwie ocieplenia. Uważam, że to właśnie jakość tej usługi ma decydujący wpływ na zadowolenie klienta” powiedział na spotkaniu w Roto Leszek Grygier.

A program Rotomanii jest kolejnym przejawem tego, że rola sprzedawców i montażystów zaczyna być wreszcie doceniana i szanowana. Czekamy na kolejne takie inicjatywy, a sprzedawców zainteresowanych udziałem w Rotomanii chętnie skontaktujemy z organizatorami.

 

Oceń artykuł
oceń na 1oceń na 2oceń na 3oceń na 4oceń na 5 (3 głosów, średnia ocena: 4,67)
Galeria zdjęć:
Tagi:
Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*


*