Mistrzowie montażu

Znajdź montażystę
Strona główna » Zrzeszenie montażystów » Klub Dobrych Montaży

Klub Dobrych Montaży(30/05/2012)

Klub Dobrych Montaży to lista zgłoszonych lub sprawdzonych montażystów, prawdziwych fachowców, którzy mają odpowiednie umiejętności, by poprawnie zrealizować montaż stolarki.

Zgłoszeni kandydaci przedstawiają referencje swoich klientów, które sprawdzają eksperci Zrzeszenia. Najlepsi montażyści sprawdzani są również przez Komisję Ekspertów, a wówczas otrzymują honorowy tytuł Mistrza Montażu.

Klient poszukujący dobrego fachowca wybiera „województwo”, a następnie „powiat” i w wyniku otrzymuje listę zgłoszonych lub sprawdzonych fachowców okienno-drzwiowych w wybranym powiecie. Żeby się z nimi skontaktować musi wejść w opisany przy polecanym montażyście „sklep”, z którym on współpracuje. Tam ma opisany asortyment wyrobów, którymi dany sklep handluje i kontakt ze sklepem – zarówno adres, jak i kontakt telefoniczny oraz odsyłacz na stronę internetową.

Kontakt bezpośredni z montażystą może się odbyć tylko przez sklep z którym on współpracuje !

Dlaczego sprzedawca powinien być zainteresowany dobrymi montażami ?

Każdy punkt handlujący stolarką powinien być zainteresowany najwyższymi kwalifikacjami angażowanych przez siebie montażystów, bo to od efektu ich pracy zależy dobra opinia o tym punkcie i jego kadrze. Chociaż pracę montażową wykonuje konkretny montażysta, to odpowiedzialność za tą pracę ponosi SPRZEDAWCA stolarki, który podpisał odpowiednią umowę z klientem. Sprzedawca nie sprzedaje bowiem klientowi okien czy drzwi, ale (najczęściej) USŁUGĘ BUDOWLANĄ polegającą na wymianie lub wbudowaniu tych wyrobów. Tylko z tego powodu wystawia po wykonanym zleceniu fakturę obciążoną 8 procentowym podatkiem VAT.

Montażysta jest w tym przypadku tylko PODWYKONAWCĄ punktu handlowego i nie odpowiada za swoją pracę przed klientem, ale jedynie przed SPRZEDAWCĄ. W przypadku reklamacji lub usterek w wykonanej pracy stronami jest KLIENT i SPRZEDAWCA, któremu klient taką usterkę zgłasza. Montażysta nie jest w ogóle stroną w tej umowie, bo w niej w ogóle nie występuje.

Dlatego sprzedawca powinien być najbardziej zainteresowany, żeby zlecenie, które otrzymuje od Klienta było wykonane z najwyższą starannością i z zachowaniem zasad sztuki budowlanej. W najlepiej pojętym interesie sprzedawcy leży więc weryfikacja umiejętności zawodowych montażystów stolarki, by mógł dowieść w przypadku sporu z klientem, że dołożył starań, by otrzymane zlecenie zrealizować przy zaangażowaniu prawdziwych fachowców o potwierdzonych obiektywnie umiejętnościach zawodowych.

W przypadku złego montażu to SPRZEDAWCA będzie stroną sporu z klientem, a nie Montażysta !

 

Oceń artykuł
oceń na 1oceń na 2oceń na 3oceń na 4oceń na 5 (13 głosów, średnia ocena: 4,62)
Tagi: , , , , , , ,
Komentarze Dodaj komentarz
  1. stol napisał:

    Wciąż chyba nie wszyscy sprzedawcy rozumieją, ze to oni odpowiadają za montaż okien, że montażysta pracuje w ich imieniu.. :-(

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*


*